Thursday 19 March 2009

beni sevmeyen ölsün


Şimdi tabi bi önceki posttaki talebime cevap gelmedi sanıyosunuz siz "0 yorum" yazıyo diye... Halbuki 2 yeni izleyici katılmış ve açık söylim, kendilerini tanımam etmem... hoşgelmişler.. Demek ki burda sadece tanıdıklar yok, PMS'imden rahat rahat bahsedemicim... Eee tabi diğer yüzlerce röntgenci kimliklerini açıklamak istemediklerinden saygı duyuyorum... Egomdan zırnık eksilmedi yani... hıh... (yalandan kim ölmüş?)

----------------------------------------------------------------------------

Haftasonu Béa + sevgilisi + Mewal bize gelio, şaraplar alındı... Bi de yemek yapcak adam lazım :S

----------------------------------------------------------------------------
peace.

10 yorum:

khaos said...

:))

İki yeniden biri benim sanırım..

Sırf ölmemek adına, seni seviyoruz, okuyoruz..

:))

nora said...

ahahaha :D

teşekkür ederim efendim =)

okuyomuş gibi yapmanız yeterli, kasmayınız =)

Colorful said...

bi yeni de ben oldum :)

nora said...

Woawww =) Kitle gitgide büyüyor :D

Bu sorumluluğun altından kalkabilir miyim bilmiyorum :D

Hoşgeldiniz efem :D

Colorful said...

güveniyoruz sana Nora ! :) :)

khaos said...

:))
Kitlesel ve kütlesel bir genişleme evet sözkonusu..

Ama artık hiç bişey eskisi gibi olmayacak nora..

nora said...

aman tanrım.. korkutuyorsunuz beni... her şöhretin bir bedeli var, benimkinin olmasın mümkünse..:P

O diil de, güya bu blog u arkadaşlarım okuyo falan diye artislik yaparken bi tane arkadaşım da sallamadı en çok ona gülüyorum :D

Colorful said...

Ya o durum bende de var, çok şikayetçiyim :) ne zaman bi konuda konuşurken bloga yazayım bak bunu desem "aaa neydi adresi ya" diyen biri çıkıyo deliriyorum :) :)
bugune kadar bi yorum bırakmışlıkları yok :)

nora said...

ahahah di mi ya :D

bence bu insanlara "aaa Nora'nın günlüğü çalınmıştı, internete düşmüş" falan desek büyük merakla okuyabilirler :D

Artık stateji geliştirelim bişiler yapalım Elly :D

zeynep'ingünlügü said...

dün gece keşfettim blogunu iyi ki de keşfettim :) çok sevdim ya çok içten bir dilin var bundan sonra bende takipteyim :) seni sevmeyen olabilirmi ya bu ne şekerliktir :)