Thursday 26 March 2009


Türk Devrim Tarihi bu dönem en keyif aldığım ders oldu bugünki sınav öncesi 5 saatlik çalışma sonucu... Sabahın 7sinde kaldırdım Mewique'i... Bir Kuyaş Sınavı Öncesi Klasiğimizi yaşamak için... Bağ pastanesinde çılgın bi kahvaltı eşliğinde bi yandan geyik yapa yapa pek zevkli oldu... ( Gerçi Mewik rejimde ben tıkındım nonstop, o izledi ) Bi de uyumadan gitmeseydim daha da eğlenirdik ama olmaaz... Sınavlara son dakkada çalışmak nora'nın şanındandır...


Sadece sınav olayı diil tabi... Mesela seçim öncesi kimliğimi yenilemeyi de son dakkaya bıraktım tabiki... Evlendiğimden beri değiştirmemiştim 2 yıl olcak nerdeyse :D Yarın şimdi işin yoksa eşşşşşeeeeek gibi sıra bekle :D


Bu arada daldan dala atlıyorum ama, hani bir şekilde ilginizi çekiyorsa, =şu= adresteki pdf'yi açıp 1839-1939 yılları arasında neler olmuş bir gözatabilirsiniz... Bi gözatabilirsiniz dediğim de kalıncamak bir kitap... 400 küsür sayfacık...


Ayy bu arada galiba bize yine bi iş çıktı gibi, sınıftan arkadaşlarım saolsun ayarlıyolar :D Yine turistlerle haşır neşir olmaca.. kapris çekmece, pratik yapmaca... Du bakalım olur umarım...


Off nasıl uykum var, içtiğim kahve bile uykumu getiriyotti...


Ne zaman bu kadar çok uykusuz kalsam, kafam güzel oluyor... Ama pek de olumlu anlamda değil sanırım :S


Gidim biraz blog gezim, resmen merak ediyorum ne oluo milletin hayatında... :D


AAA Mewie de sonunda kandı sanki, bu gece açıcak sanırım blogunu... ohhh... bi de Handeyü kandırsam misyonumu tamamlamış olucam... Handeeeeeğğğğğğ!!!!!!!!!


That's all folks....

Cheers.

nora.


Daily Reminder : Bir daha asla 129T'ye binme.

2 yorum:

Unknown said...

abi valla kasıyo ya.. üşeniyom.. okumaya bile üşeniyom nasıl yazam! du bakalım kendimi kaydedeğer hissettiim bi anda patlatabilirim bi blök :D
öperim sen de.. tembel evlat!

nora said...

Yaw sanki roman yaz dioz :D Oğlum alt tarafı 2 foto gircen biraz bıdı bıdı yapcan senden büyük beklentilerimiz yok merak etme :P