Sunday 22 March 2009

MiMlenmeyengillerden misiniz?



" Ayyy, aslında hiç hoşlanmıyorum şu mim olayından ama Ayshe, Gulchin, Haççe mimlemiş madem ben de gösterim çantamın içindekileri....bik bik bik..."
Nasıl yalan ya. Hayatı boyunca bu anı beklemiş gibi, bütün rujlar itinayla dizilir markaları görünecek şekilde; kremler losyonlar havada uçuşur... O hoş çantaların hiçbirinden de toz, gereksiz kağıt, kimlik, ehliyet vs. çıkmaz.. Demek ki bu hatunlara lazım olmuyor kimlik falan, maxfactor eye liner ı gösterince trafik cezası falan ödemiyorlar...

Ben de makyaj yapıyorum her gün... Hatta bakkala bile gitmem makyajsız ama çantamda bi tane ruj yoktur, saçma çünkü 10dk da bir sigara içiyorum, onu mu tazelicem :D

Neyse, kimse alınmasın kırılmasın ama yani birbirimizi kandırmayalım :D Tamam çantalar makyaj malzemesi doludur, inanırım ama, sadece onlar olamaz o bavulumsu şeylerde :D

Bi kere 2 kadından birinde mutlaka orkid vardır ( hijyenik ped diil evet evet orkid; anlam genişlemesi diye bişi var). Hatta bu yüzdeye güvenerek ben şahsen taşımam, nasılsa bulurum birinden diye:D

Ayrıca kuzum para da mı taşımazsınız siz? :D Ya da ne bilim böyle işe yaramaz, gereksiz bişiler çıkmaz mı çantanızdan sizi şaşırtan "oha bunun ne işi var yaa?" dedirten?

Valla ben az önce çantamı yere boşalttım, içinden çıkanlar pek ilgi çekici şeyler değil ama en azından gerçekten içinde olanlardı ^^

Kimse mimlemesin istemem ayy ben sevmem öyle şeyleri ama madem ısrar ettiniz gösterim madem.... :P
1 - Çantanın ta kendisi.
2- Selpak. Anlamicak bişi yok.
3- Kıştan beri çantanın içinde sürünen eldiven.
4- Geçen gece okuldaki kokteylden yanlışlıkla çantamın içine giren (!) kadeh.
5- Kalemler. Ikea'dan itinayla kalem yürütülür.
6- Defter. Her öğrenciye lazım.
7- Öğrenci kartı, akbil, kredi kartı vs.
8- Hava kondansatörü. Şaka lan. Telefon. Bakim okuyo musun diye şeettim.
9- 3 kuruş para.
10 - Anahtarlar.
11- Sigara. Sağlığa zararlıymış, öyle diyolar.
12- PSP. Artislik olsun diye değil valla, yanımdan ayırmam.
13- Sümüklü peçete. Bence bu da sağlığa zararlı.
14- Kulaklık.
15- MouMouque. Ne alaka demeyin, bizimki açık çanta gördüğü an içine giriyo. Deli işte.

peace.
nora.

4 yorum:

Moonish (moonsun) said...

Harikasin Nora yaa, okuyoruz merak etme :))

nora said...

ihihihi :D teşekkür ederim Moonsuncum o senin harikalığın :D

Unknown said...

hahahahhaaha! :DD
abi sümüklü mendile çok güldüm yahu!
çünkü her bi katın ne kadar özenle kullanılıp katlandığını ve zamanla kuruyan o katların nasıl dikkatlice açılıp içerisine itina ile sümük dolu burnun yerleştirildiğini sayende tekrar yaşadım..

sağol dostum!
sağol!
:vefakaryüzifadesi:

aaaahahahahhaha!!

nora said...

auheuhaeuhae

ahh be handecan, sümük sümük diye nicesine sarıldım... Anca sen anlarsın o psikolojiden, az mendil kurutmadık beraber :P

:D:D:D