Friday 13 March 2009

bookworm :S




Bu dönem Türkçe dersi alıyorum. İnsana zorla müthiş kitaplar okutuyor hocamız sağolsun =) Dün belki de hayatımda ilk defa bi oturuşta 200 sayfadan fazla okudum. Beni buna zorlayan hain yazar, Oya Baydar ve eseri "Sıcak Külleri Kaldı". Aşk hikayesi süsü verilmiş politik bir roman. Şiddetle tavsiye edilir.

Şu aralar okul vasıtasıyla okumam gereken çok şey var, o yüzden yine Oya Baydar'ın "Kedi Mektupları" adlı eserini çok merak etmeme rağmen, yaza ertelemek durumundayım. Ama sizin böyle bir probleminiz yoksa buyrun okuyun, bana da haber verin nasıldı? :D

İlginizi çektiyse sizi şöyle davet edeyim...

Sıradaki kitap Nedim Gürsel'in "Boğazkesen"i. Heyecanla bekliyorum :S



( Gittikçe inekleşiyorum ben ama hadi bakalım...)

2 yorum:

denizero said...

__foto süper :)) Andy Warhol hesabı__

nora said...

hehe merci canım.. benim de yeni favori fotom bu :D