Wednesday 18 March 2009

omg wtf dude

Uzun bir aradan sonra bugün dişe dokunur bişiler yaptım ya, oh be.

Okul çıkışı, Su konferansı için İstanbul'a gelen konukları The Marmara ve Marmara Pera'dan toplayıp Esma Sultan Yalısı'ndaki davetlerine götürdüm... Altıma resmen bi otobüs çektiler.. Böyle sorumluluk falan... Birbirinden Fransız 40 yaş üstü insanlar çocuk gibi sürekli sorular sordular, ben de mükemmel (!) fransızcamla muhteşem artisliğimi harmanlayıp, sıkıştığımda ingilizce döktürerek ortaya karışık bir rehber oldum =) Sorunsuz ve beklediğimden çok kolay geçti.. Hatta nerdeyse eğlendim bile.. Bi de üstüne para alıcam oohh...


Ama bu gecenin highlight'ı kesinlikle, çocukluğumdan beri garip bir hayranlık beslediğim muavin koltuğuna oturma şerefine nail olmaktı... Şimdi bütün otobüs benden soruluyo ya, o koltuk bana taht gibi geldi, tam da beklediğim gibi... Zaten dev gibi camın hemen arkasındasın, manzara muazzam ... Bi ara gözüm muavin mikrofonuna da kaydı ama fransızcama güvenemedim şebeklik yapmak için :D Bi de konuklar öyle eğlenmeye gelmiş sıradan turistler olmadığından yemedi yani... Ama o koltuğa oturdum ya, bir sonraki hedefim mikrofon =) Otobüs içi karaoke parti gibi hain planlarım var...




Karaoke dedim de... bence bi gözatın ya inanılmaz zevkli şu site... Bu haftasonu kocacımla baya eğlendik rezilcemesine şarkı söylerken =)




----------------------------------------------




Şimdi ben böyle blog blog gezmeyi artık kendime iş edindim... Düzenli olarak gezdiğim, sessizce takip ettiğim hayatlar var... Bir an geliyor yazdıkları bazı şeylere kayıtsız kalamayıp, yorum yazıyorum ve kendimi salak gibi ifşa etmiş oluyorum... Halbuki röntgencilik daha güzel...




Sonra aklıma geldi acaba benim blogu da röntgenleyen birileri var mıdır diye... Hafife alınmayacak dozdaki egomun gazıyla dedim tabi ki vardır, olma mı_?... Her ne kadar bu blogu açarken "aman da dünya alem beni okusun" dan çok, "yaw bi günlük tutim, böyle çevremdekiler zırt pırt aman beni niye aramıyosun, aradığımda niye açmıyosun, öldün mü, kaldın mı? gibi bıdı bıdı yapcaklarına okusunlar, öğrensinler" gibi bir amaçla yola çıkmıştım... Sonra tabi blog dünyasına daldım ettim... Baktım ya dantel, tığ, yemek tarifi blogcusu ya da entel, anlaşılmaz, kaotik zırvalamacısı olmak lazım... Şimdi bunların hiçbirini aşağılayamam, bir nebze bünyemde vardır hepsinden... ama illa ki okunmak için bunlar mı lazım ya? Bana kalsa, sırf tanımadığım birinin hayatını gözetlemek bile yeterli takip etmem için... Standartlarım çok mu düşük acaba?


Tabi şöyle de bir şey var; ben edebi metin yazıyor olsam(belki yazıyorum bilemezsin) neden bunu blogumda harcim? Madem bir kitleye ulaşması gerektiğine inandığım bir şeyler üretiyorum, bari kaymağını yiyeyim diyerek yayımcı falan ararım herhalde... Neyse, asıl konu bu değil...




Asıl konu; gerçekten pek/hiç bir şey anlatmayan bu blogu beni tanımayıp takip eden var mı? Varsa delikanlı gibi çıksın ortaya... Söz bi güzellik yapıcam, böyle jest falan... Valla lan.




Arkadaşlarıma Not: Olm bakın kimse çıkmazsa anonymous girin bişiler yazın, rezil etmeyin beni!






Off amma çenem düşmüş bugün..




Gittim ben.
peace.
nora.

7 yorum:

khaos said...

Ayrıca yorum yazılmıyor diye takip edilmediğini düşünme..

Mutlaka birileri okuyordur..
En azından ben:P

Neysem, hani oyle boşa jest yapıp zahmet etme diye yazmamıştım ama yorum yapmak mecbur oldu..

jestimi de aliim barim ufaktan ufaktan:)

nora said...

ahahahaha =) valla haklısın digital kelebek, kazanan sensin !!!

Jestini 1 hafta içinde hazırlayacağım... sözüm söz =)

zaten sinek avlıo bu blog, yegane takipçime bi şekil yapalım ne zahmeti :D

Stay tuned.
=)

Unknown said...

ullaaan! ben okuyum be herşeyi!!
kimse yokken ben vardım süpriz müpriz ne varsa benimdir bacım!
modemim bozuktu 1 hafta giremedim nete.. sende nerdeyse blök toplamı kadar post girmilşssin 1 haftada anasını satiim..
neyse belirtiim dedim..

bi koymadın ya "cover babe"i ya, ne diim!
peh!

öpüks

nora said...

Yauuww okuyun da nerenle okuyun bilader :D tanımadığım biri takip ediyo mu didik... Senle nerdeyse akrabayız :D yok sana süprük :D

Sözüm söz, Cover Babe'i sana şeetcem.. bi de kanaviçe sözüm var sana.. onu da unutmadım.. ama vakit yok bu ara.. bugün daha en kazık dersin sınavından çıktım, gece uyumadan gittim falan... geberiottiiiii..... :(

Unknown said...

ben okuyom

jewel said...

"ohuyom ben yea!"

:))
çok şirin bi yer bi de.

Pembe said...

buralara kadar geldim.. her gün kaldığım yerin linkini saklıyom sonra kendime not ediyom ordan devam ediyorum okumaya.. Çok sevdim bloğunu lakin nora beybisi ben senin bloğunu ilk açtığın günlerdeki gibiyim ne okuyanım var ne soranım dolayısıyla yazmaktan soğudum sende bana bi el atsan azıcık kurcalasan madem ben gibi röntgenci bünyen var :))

Ha bir de kötü bir huy edindim kendimi seninle arkadaş sanıyorum.. PS3 oynadığımız, anlamsız kuantum sıçraması belgeselleri izlediğimiz, hama ponçiği yaptığımız, tembellikte sınır tanımadığımız arkadaşlarımızsınız sanıyorum.. O hisle yaşıyorum bööle kötü bişi tabi senden de ses bekliyorum bebek :))