Monday 30 March 2009

Crossin' Stitchin' Oh Yeah / 2





Sonunda bitti... Çok sürünmüştü elimde ama güzel oldu... Üstümden de yük kalktı resmen =)


Evdeki dandirik koltuğun üstüne pek yakıştı ben de çanta yapmaktan vazgeçtim... Kullandığım stencil örneği internetten bulmuştum kime ait bilmiyorum... Etaminin en güzel tarafı bu, istediğiniz imajı photoshopta pixellere ayırıp işleyebilirsiniz :D


Bir sornaki projem farklı renklerden oluşsun istiyorum.. Henüz aklımda pek bişi yok ama gittikçe daha zor şeyler yapmaya çalışıcam..











-----------------------------------------------------------------













Bu arada, MuMuk efendinin yeni favori mekanıyla tanışın... Evimizde, büyümeyi reddeden bir yaratık olması bazen çok sevimli oluyor.. Gerçi bizim evde büyümeyi reddeden bi de kocam var ama o en azından böyle kendinden küçük mekanlara girmeye çalışmıyor... =)





2 gündür burda uyuyor MuMuk... Servise hazır bir şekilde çanakta =)











Bu da kuşbakışı görünüm...
Rahatsız duruşuna aldanmayın, beyfendi pek memnun halinden...



peace.

nora.

20 yorum:

Opal said...

eline saglik da.. benim dikkatimi ilk gunden beri ceken sey senin de dikkatini $eyetti mi? kedilerimiz birbirine asiri derecede benziyooo!

nora said...

Evet kesinlikle !!! " Oğlum avustralyadaki akrabalarını buldum !!!!" :D:D:D:D

Opal said...

benimkine tecavuze kalkistilardi gecenlerde.. orda resmini koymustum, gordun mu onu? noktalarina kadar ayni.ama seninki daha bi komik bakiyo sankim?gosleri $e$be$ gibim mi duruyo ne:P puhaha gecenlerde barinakta $a$l kedi aradim walla bak , ama bulamadim :(

nora said...

Evet evet görmüştüm datlum, şimdi bi daha baktım cidden benziyolar ama renkleri farklı azıcık..

Benim kuduruğun gözleri baya bi garip çünkü ben onu bulduğumda 10 günlüktü ve hem baya bi darp yemiş, hem de enfeksiyonu vardı... Bir gözünün retinası yırtıktı hatta... Doktorların "belki yaşar" lafına karşılık bizimki sıkı tutundu ve şu an gayet sağlıklı bi kuduruk oldu. Ayrıntılı bilgi benim eski postlarımda var :D bebeklik fotoları da orda:D

Hala gözlerine yakından bakınca içi bi garip böyle içinin renkleri ön cama yapışmış gibi ama hayatını gayet normal devam ettirebilecek kadar görüyo, ki yine aynı doktorlar görmeyebilir de demişlerdi :D

Ayy böyle manyak gibi hep kendi çocuklarından bahseden anneler gibi oldum :D yazdıkça yazasım geliyo :D ehueheh

Opal said...

ay :((( gozumden yas geldi ya. ozur dilerim o kedicikten cok ciddiyim :((( op onu ve benim icin ozur dile. kendimi cok kotu hissettim wallahi agliyorum su an.(hani ozuru varmis da dalga gecmis gibi hissettim, hayatimdaki en zayif noktam o minik meleklerdir benim, yani hayvanciklar) yasamasina cok sevindim , senin gibi biri ona sahip ciktigi icin coook sevindim. nolur cok op onu benim icin..
of kotu oldum ya :(
ayni sey bende de var ayrica, uzaktan duyan cidden cocuklarimiz var saniyo bizi ama bizim iki tane kedisimiz var.cocuklarimiz olsa bu kadar sever miyiz gibi salak dusuncelere falan kapiliyoruz bazen. simdi yeni eve geciyoruz ya, ozel bi oda bile yaptiriyos onlara. cocuklarimiz onnar bizim, o yuzden hic yadirgamadim.benim de cenem dustu, konu hayvanla olunca ben hic susmam zaten.

denizero said...

__ yok bu hiç büyümicek :) __

nora said...

Ya canım benim, ben onun için anlatmamıştım, sakın üzme kendini, çok iyi şu an hiçbir problemi yok zaten... Hem ben bile şaşı oğlum diye seviyorum onu :D

Valla aynen bizim de evin düzeni, herşey ona göre ayarlanıyo, bazen günlerce evin ortasında bir poşet duruo beyfendi kaldırttırmıyo, oynicakmış :D

Bu arada 2 kediniz olmasına çok sevindim, tek kedi hayvana biraz sıkıntı gibi geliyo.. tek eğlencesi biziz... Biz yokken acaip sıkılıyo.. :/

@deniz

Hala aynı bebek denizcim ya :D Oyunculuk falan aynı :D

meltem said...

çok datlu bakıyo kediciğin oynaşmak istedim onunla:)

nora said...

hehe teşekkürler , bayılır bizimki de :D

Colorful said...

Mumuk'u mıncırmak istiyorum mümkünse :)

nora said...

Karşılığında muhtelif bölgelerinize yapılan çizikleri kabul etmek şartıyla neden olmasın :D Beni gören müslüm konserinden çıkmışım sanıo, her yerim çizik :D

Colorful said...

o tuzu biberi kedi sahibi olmanın :) benim de bir süre benimle yaşayan bir kedim olmuştu. aynen benimde ellerim kollarım çiziklerle doluydu hep, bide sanırım ben biraz fazla sevgi gösterisinde bulunuyorum :) fazla sıkıştırıyorum

Unknown said...

hoğlumm!! naaptın sen ya!!
abi bak gelirim o eve toplarım o etamin mi adı neyse hepsini ruhun duymaz ha!
çok güzel olmuş lan!
nur alllaasen bana da ööret gııı!
yapabilirim la belki ben de :/

ciddiyim ha uşak ha!

yanlız evde büyümeyen bi kişi daha var o da kocam demişsin ya.. sanki bi kişi daha var be bilader.. hani no offense ama yani :DD ehehe

mumuk da beni güldürdü saolsun.. onu da öpyoruz cümbür & cemaat
ama kardeş ister annesi.. kardeş ister! bak bizim tipitoşlar şu anda bile yaldır yaldır koşturuyo tom ilen ceri gibi..
sokaklar kardeş dolu.. ama dikkat et.. düşünürseniz mutlak kız çocuuu olsun.. iki guy çekilmez olur.. sen bana inan kardeşim..
öperim
mucux

nora said...

Valla handecan aslında çok basit yani, sadece sabır işi... Burdan nası öğretim lan, gel bi ara gösterim :D

Bi kumaşçıya falan gidebilsem sana o minik kurukafalı kırlentlerden yapcem, acık sabret...

Ve evet sanırım evde büyümeyen bi kişi daha var :P Hatta ev de büyümüo bizim hala kıç kadar :D sığışamıyoz:D

Ve mumuğa kardeş olayına gelince... Şimdi sırf keyif için alamıyoz 2 katı masrafı kaldıramayız bu aralar, bilion. Hem ev de pek müsait değil..Ama eğer yine bu edepsiz gibi kötü durumda bi yavru görürsem zaten dayanamam... O zaman da kız mı erkek mi bakılmaz yani, direk sahiplenilir... Ha bi de şey var.. bizi biliosun, kısırlaştırmaya da biraz karşıyız... 2 kedi olunca mecburen kısırlaştırmak gerekicek falan.. Yani biraz zor gibi duruo ama bi yandan da üzülüyorum işte Mumuk hayatında başka kedi görmedi.. Bizi dev kediler sanıyo... Du bakalım valla zaman göstericek :D

Unknown said...

ellerine saglık:)

nora said...

teşekkür ederim =)

hoşgeldiniz bloguma :D

Colorful said...

Noracım mimledim vallahi :)

Unknown said...

yavrum benim.. seni how much i love biliyosun dimi!!
çooook öpüyorum.. kolay gele:D

ferulago said...

Mumuk'a bayıldım, maşallah çok güzel bir kedi. Çanaktaki sunum olarak da harika :)

nora said...

Çok teşekkürler ferulago.. 1 porsiyon mumuk 1 kahkahaya ya da 1 kilo pirzolaya eşitmiş :P