Monday 25 May 2009

Arazi.....





MouMouQue gibi şaşkınsınız bu aralar biliyorum bu kız niye bişi yazmıyo artık diye =)




Bu aralar pek ortalıkta yokum idare edin =) Ben bitmeden şu sınavlar biterse dönüşüm muhteşem olacak. Yok be. Muhteşem değil de, dönücem işte bi şekil. 2 fotograf koyim ayıp olmasın.




Aaaa bu arada, wordpress'e olan merakım dolayısıyla şöyle bişi çıktı ortaya. Tadından yenmiyor. Keşke diyorum orda açsaymışım ilk blogumu da. Kocaman fotolar yükleyebiliyorum ye-hu ! Fotoblog yaptım onu da, vaktiniz varsa buyrun buyrun ---> norawashere


Peace.
nora.



6 yorum:

lori said...

son resim cok duygu yuklu yaa :( cok gusel..

Unknown said...

eh be abicim.. hakkaten merak ettim arıcaktım kiii yazdın bişelee şükür.. allah zihin açıklıı versin yavrum.. güzel güzel yap sınavlarını hemi kızım.. öperim!

cuteseas said...

what a cutie! i have a orange tabby named sunshine :)

landofcuteseas.blogspot.com
http://fundayphotos.blogspot.com/

nora said...

Oh ty ^^ I bet yours is cuter !! =)

LenoreNeverM♡re said...

What a cutie cat...the yawn is perrrrrfect! Lovely week!!

nora said...

Hehe on behalf of him, thank u ^^

Lovely week to u too !!!