Sunday 17 May 2009

Çakma Issız Adam & Faşo MuMuk'un zenci kardeşi



Mwhauha çok kötüyüm ben :D



Geçen gün Eminönü'nde lens denerken çekmiştim bizim Mewikle Cücü'yü... Baya bi ıssız adam olmuş dayanamadım arkadaş arası monte yaptım =) Yalnız elime sağlık baya benzettim he =)



--------------



Ayrıca, bugün veteriner ziyareti vardı, anası kaptı kızını geldi... Bizim manyak kafayı yemeseydi ne güzel akşam bizde kalıcaklardı ama ıı-ııhh.. Yine tıslamalar... atlamalar, zıplamalar... Mecbur döndüler kendi evlerine...





Bugünlük bu kadar... Yeni bir güne geçtik ben hala uyumadım :S Gideyim zıbarayım azıcık.

Hayde.

nora.

5 yorum:

Anonymous said...

ıssız adam asfjdggvfcbsfhgdbdhsh :D:D

süpersin lan bak iyice gaza geldim photoshop öğrenmek için

mewal said...

sen nası bi arkadassın yaff!! Beni montelerine alet etmişsiinn :P
nese sewdim ama :) cok basarılı olmus eline gözüne saglık! özellikle isimlerimiz kısmına yarıldım, best monte u've ever done :D

nora said...

Ben yaparken çok eğlendim ya :D Casting'e nuri alço'yu da aldım fark ettiyseniz:D aheuhahe

Stil Direktoru said...

Hahahah harbi süper yapmışsın bu arada kızsız adam videosunu izle :) Kedicanın bakışlarıda benim oğlum Behlüle ne çok benziyor.

nora said...

Aaaa izledim izledim, o da acaip başarılı olmuş ^^ Behlül'ü de benim için ısır lütfen =)