Monday 4 May 2009

MuMuk ırkçı çıktı....




Efendim öncelikle yorumlarınız için hepinize birer birer teşekkür ediyorum... Ve lafı uzatmadan hemen son gelişmeleri aktarıyorum =)
MuMuk beyler yeni gelen bebişten hiç mi hiç hoşlanmadı... Daha önce hiç gitmediği yerlerde uyumaya, huysuzlanmaya başladı... Onları her buluşturma eylemimiz başarısızlıkla sonuçlandı... Rahat bırakalım biz karışmayalım dediğimiz zamanlarda da ikisinin de tıslama ve garip bir inilti çıkarma durumu söz kousu oldu ki, oldukça korkutucuydu... Biz yine de azimliydik.. Elbet alışırlar diyorduk ancak 1 gün içerisinde evin içindeki bu gerilim ve aksiyon inanılmaz yorucuydu... Sadece pisiler için değil, bizim için de :D En son, benim kucağımda ufaklık otururken, MuMuşkom ufaklığı farketmemiş olucak ki, mırıldanarak kucağıma zıpladı ve ufaklığı farketmesiyle tıslaması ve yere yuvarlanması bir oldu... Ben çok üzüldüm... İkisi de çok korktu çünkü...

Biz ne yapsak diye kara kara düşünürken, bi anda bi ampul yandı kafamızda :D MuMuk'un halası, yani görümcem kısa bir süre önce nihayet kendi evine çıkmıştı... Hem de bahçeli mustakil bir eve... Zaten gayet hayvansever bir görümceydi, allah dedik hemen "ev hediyesini" götürelim :D Ufaklığın mamasını ıvırını zıvırını topladık gittik... Amacımız emrivaki yapmak değildi tabiki, o yüzden bu bir tanıştırma gibi olsun dedik... Ama ben biliyorum tabi o bit kadar zilliyi görünce kabul etcek eli mahkum :D

Aynen de öyle oldu... "Ayyyyy bu ne böyleee.... ayyyy bakarız yaaa.... hem bahçe de var.... büyüyünce girer çıkar...." replikleri arasında kızımızı evlatlık verdik.... Tabi ben yine "şimdi bi 1 hafta falan deneyin, baktınız sıkıntı oluyo sizin için, ya da hayvan sıkılıyo siz işteyken falan, biz alıp MuMukun alışmasına uğraşmaya devam edebiliriz.." diye açık kapı da bıraktım ki, hani ulan nora yaktın başımızı durumu olmasın :D


Zeyneplerdeyken Nilaylar da geldi, bahçede mantı keyfi yapıldı... Zilliyi de azıcık serbest bıraktık bahçede, pek mutlu görünüyodu, içim baya rahatladı... Bugün de hemen aradım Zeynep'i tabi, nasıl geçti gece diye... Ufaklık yastıklarında uyumuş fosur fosur bütün gece, çok usluymuş, çok tatlıymış... Azıcık üzüldük tabi eşimle... Keşke bizimki çirkeflik yapmasaydı da büyük bir aile olsaydık diye ama.. Sanki böylesi ufaklık için de iyi oldu... Apartman dairesine tıkılmaktansa, hayvan en azından azıcık da olsa doğayla haşır neşir büyücek...
Biz de artık sık sık sevmeye gidicez:D Zilli sayesinde Zeyneplerle daha sık görüşürüz :D Zaten onlar şehir dışına falan çıksınlar bi an önce de ben gidim ufaklığa bakim diye can atıyorum :D
Veeee dönelim ufaklığı sepetlemenin haklı gururunu yaşayan MuMuk efendiye... Az şerefsiz değil yani, bıdırık evdeyken onun kokusu olan en ufak bi eşyaya bile tıslayan MuMuk canavarı, şimdi hayvancağızın yattığı kutuya giriyo oturuyo, bize şebeklik yapıyo... Resmen nispet yapıyo ya inanamadım =) Ama bi yandan da kucağımdan inmiyo, artık benim değerimi daha iyi anlamıştır diyorum :P Yine eski mutlu MuMuk moduna çok çabuk döndü ufaklık gidince...
Şimdi bizim pisicik bebekliğinden beri çok acı çekti, hep hastaydı... Başına gelmeyen kalmadı... Şu an çok mutlu bir kedi ve ben çok üzüldüm hayvan kendi evinde huzursuz olunca... Şu an harika bir çözüm bulmuşuz gibi geliyor... İnşallah öbür bebiş de rahat eder...
İşte böylee..... Bu maceranın da sonuna geldik gibi :D
Bu arada sonunda ancak dün akşam bi ara kaçıp Zeyneplerden buluşabildim Seda'yla... Bikaç saat oturup konsantre hasret giderdik... Yetmedi tabi.. Fotograf bile çekmemişiz ikimizde de makine olmasına rağmen :D
Ben eve dönüşte İstiklalden Ekincimin StreetArtFalan blogu için 1-2 kare aldım ama...

Peace.
nora.

10 yorum:

lori said...

way fa$o Mumuk the kudurduk! :P anyway be boolesi karahatun icin daha iyi olmus. sen de uzulcektin. ya gorumcen iyi bakar mi? yane ne bilem sever oper koklar mi? hep bahceye atmasin hayvan sokak kedisi olursa pek iflah olmaz cunku..?

nora said...

Ayy walla biz bi yere gidicemiz zaman MuMuk'a da gelip görümcem bakıo... Zaten ailesinin evinde de köpekleri vardı falan.. Dün gece yastığında yatmış baksana şimdiden tepesine çıkarmış :D Zaten ben aşısını falan takip etcem bizim veterinerde halletcez onları... Benim içim rahat, sonuçta 40 kat ele versem aklım kalırdı ve bi daha göremezdim bızdığı ama böyle süper oldu... Zaten büyüyene kadar salmicaklar bahçeye öyle kendi kendine... Büyüynce kendi çıkar dolanır zaten durmaz müstakil ev çünkü =) Bizim MuMuk yemio 3. kattan inemiyo tabi ehehe :D

lori said...

oy icim rahatladi walla. ismi konunca da yaz pls.merak ettim :D

mewal said...

ne yani cat woman gitti miiiii :( ama..ama ben onu sewmiştim mumuk gibi sağ gösterip sol vuruyo gibi durmuyodu :( nese ikiside farklı mekanlarda huzurlu olsunlar da gerisi pek önemli deil...

nora said...

@ Lori,

Ay ismini Mabel koyalım diodu en son Zeynep... hani şu eski çikolatalar vardı ya zenci bi hatun olurdu kabında =)

@Mewal,
Sölicem MuMuk'a seni, geldiğinde alcak ifadeni... =)

Colorful said...

wayy eşşek mumukkk :)
neyse bebiş emin ellerde, en şahane zamanlarıdır şimdi onun, oy oy oynarken izlemesi nasıl keyiflidir :)

Barbygirl_here said...

Iyi yere gitmis siyah kedicik, sevindim bu habere...

nora said...

vallahi güzel yere dükkan açtı pisicik :D

Seda said...

Abi ne salaaam lan, bi tane fotoğrafını bile çekmemişim! O kadar kısa zamanda hem konuşup hem çalışılmaz elbet! Ama öölesine bi portre bile yok!!! Ne kızdım kendime eve gelince ha! Neyse yaza sana da gelicem zaten, o zaman acısını çıkartırık baby...
öpenzi...

nora said...

Yaw aynen he, ben de taşı duvarı çekiceğime 1-2 tane bloga koyma namına çekseymişim seni :D

Ayy evet yazın geh evi stüdyo yapalım anasını satim :D

Yalnız temmuz başı gelme Ordu'ya gitcem :D