Thursday 14 May 2009

FIMO mania


İşte kocamın FIMOyla yaptığı ilk şaheser ^^ Sen o kadar yıllarca tasarım oku, ömrünü yaratmaya ada, ama eline bi parça polimer kil geçince yaptığın işe bak :D Şaka maka gerçekçi oldu şimdi allah için ^^


Benim şaheserlere gelince :


Ortaya karışık diye buna derim ben :D McDo patitis, spagetti ve
çakma sushi =)


Şu yumurtayı bi pişirebilsem boynumdan çıkarmicam :D


Bu da klasik cupcake denemesi... Fena olmadı gibi...


Hani anlaşılmıyosa belirtim : sucuklu yumuyta :D


Bu sushiler enlemesine oldu biraz çaktırmayın ^^

Başka 1-2 bişi daha var ama fotografını çekmemişim.. Şimdi de acaip üşeniyorum... Bi sonraki posta koyarım artık...
Yahu resmen sınır sizsiniz hesabı o kadar çok şey var ki yapılabilecek :D Eminönünden küpe zımbırtısı, bi sürü deri falan aldık oralarıma buralarıma ascam bu fimoları ben bundan sonra ehueh :D
Bence ilk deneme için gayet iyi gidiorum.. Becerirsem ben bu işi ticarete dökerim arkadaş ^^
Peace.
nora.

19 yorum:

Moonish (moonsun) said...

hahaa Noracim harikasin, yumurtaya bayildim :)) Bu arada esinde bayaaaaa yaraticiymis, solucan mi, yoksam baska bisey mi onun tasarimi pek cikaramadim :P

Noracim, cidden cok cici hepsi, sen bu siradisi tasarimlarini etsy'de sat bence, emin ol tablep olur :))

nora said...

Ayyy çok saol Moonsuncum ya bak acaip sevindim beğenmene :D Azıcık ustalaşim valla etsy olayına girerim belki :D

not: eşimin yaptığı şey solucan diil :D

Colorful said...

hepsi şahane bunların nora :) bayıldımmmm

Unknown said...

Woooouuw!! süper ya! bundan da istiyom hahahah! abi bakıp inceledikten sonra bu FIMonun ne olduunu anladım.. bissürü takı yapıyolar bundan demi.. hani kesince içinden aynısı çıkan boncuklar falan.. müthiş şeyler yapmışsın.. eline sağlık bebek! internette patlıcandan küpe yapmış.. bayıldım.. bunu bide cilalamak gerek dimi fırından çıkınca.. bayıldım batlucanlara.. süper valla..

akından da daha tazziklisini bekliyoruz. bu çok asortik olmuş.. muwahha!

mocuk

nora said...

Ayy Ellycim tişikkür ederim siz beğendikçe bana gaz geliyo :D

Ve ulan Hande !!!
Kızım çocuk gibi her gördüğünü istiyon yaa :D Ben başedemiyom senle :D Şu fırın olayını çözmem lazım, ondan sonra manyak şeyler yapıcam valla :D (Fırından sonra cilalıyosun istersen... istemessen bişi yok..)

Anonymous said...

dı inırnaağşınıl blog ıvooordz diye bir kuruluşun temellerini atsak...
dereceye girenlere senin fimodan yaptığın heykelleri versek...
heykeller de şu şekilde olsa http://www.itusozluk.com/gorseller.php/nah/1767 dünya ne kadar güzel bir yer olur deel mi? :B

mewal said...

ellerini bunca zaman hiç kullanmayıp, fimo için sakladığın nasıl da belli :D

nora said...

Veracım girişimci fikirlerine her zaman açığım ^^

Mewik; fırın nooldu fırın ondan haber ver! :D

Haydins said...

Yumurta gercek gibi olmus..Pok da oyle :))Yuzuk aparatlarinin uzerine yapistirirsan cok super olur bence..

Ayşegül said...

Hepsi harika olmuş! Ben de çok severim şu polimerkil işini.. Polimerkilden stopmotion çekmek de çok eğlencelidir, bence sushilerine iki küçük göz kondurup bi hikaye örgüsü oluşturabilirsin..
Bu işin ticaretini yapan çoook.. eminim bu küçük objelerinden de harika takılar çıkar ortaya!
=)

Unknown said...

abi evlendiğinden beri fırın almadın şimdi takı toka pişircem diye yana yakıla fırın arıyon! aslında burda olsan benimkini verebilirdim.. ben de boşuna almışım çünkü.. hatta ocağı da almasam olurmuş.. internet ve telefon doymak için yeterliymiş meğer.. tecrübesizlik işte, bilemedik.. hehhe :D

Barbygirl_here said...

Bunlar harika olmus, bencede yuzuk aparatinin uzerine dene...Cok hos olur...

nora said...

Çok sağolun, acaip gaza geliyorum beğenildiğini görünce...

Yüzük aparatı fikrini sevdim ama Eminönü'ne gitmek lazım o zaman yine =) Almadım çünkü öyle bişi =)

Stop-motion olayını ben niye düşünemedim diye hayıflanıyorum şu an !!! =) Ama onun için azıcık vakit lazım, bu aralar o da bende yok ama kesinlikle yapılacaklar listemde !

Ve Hande ne yazık ki çok haklı arkadaşlar=) Ben evlenirken herkes dedi, ee fırın? ben dedim naapcam fırını pasta börek mi yapıcam :D ( ki istesem de yapamam herhalde =) Şimdi de evleneli çok oldu (çok dediğim de 1 buçuk yılı geçti) kimse ev hediyesi falan almaz di mi artık ehuehueh :D Ben bi akrabaları arim =)

iklim kılıç said...

: )) bayıldım cok güzel olmus

nora said...

Tenk yuuu :D Senden kıskandım başladım, sen yapmıon artık :( Ya da yapıosun da blog a girmiyosun :D

Noni said...

Ay Nora bunlar çok güzeeellll! Ama ben bu fimoya bir türlü şekil veremedim çok zorladı beni ve yaptıklarım hiçbişeye benzemedi, fırınlandıktan sonra kırıldı vs...
Çok güzel olmuş yaptıkların vallahi bravo!!!

nora said...

Teşekkür ederim Nonicim ama Fimo maceram ne yazık ki bunlarla sınırlı kaldı ^^ Bizim kuduruklardan fırsat yok yapmaya.. Sen nasıl yapıyorsun 3 kediyle birden hayret ediyorum :D Asıl sana bravo !

Noni said...

Onlar salonda tepişirken ben de yapıyorum ama arada Miso Tarçın'dan dayak yiyor tabii :)

nora said...

Tihihihihihi :D