Wednesday 13 May 2009

Gezelim görelim


Geçenlerde aniden gaza gelinip Eminönü'ne gidildi... Ekip Mewie, Cücü ve benden oluşuyodu.. Ben bildiğin yerli turisttim, toplasan 3 kere gitmemişimdir oralara.. Süper geldi, çok eğlendim... Az para harcayıp bi sürü ıvır zıvır aldık =) Fotolara geçelim...











Bir ara Hayyam işhanına gidip objektif/lens vs. baktık... Hay bakmaz olaydık, kaç gündür uyku uyuyamıyorum :D

Ooooh ne güzel fotolar çekiyorum diyodum ki.... Geçen gün makineyi kurcalarken 1600 ASA'da bırakmışım bütün fotolar grenli çıktı :O Neyse bu da bana ders oldu, bi daha da bırakmam :D

Mewikle süper gaza geldik FIMO aldık bi sürü :D Off nasıl zevkliymiş yahu bu FIMO olayı =) Tabi benim evde fırın olmadığından henüz yaptıklarımı pişirip takamıyorum ama manyak şeyler yapmaya başladım bile:D

Bu küçük boyların tanesi 1.30 tl... Turhan Kırtasiye diye bi yerden aldık ama tam nerde sormayın hayatta tarif edemem :D
Şimdilik bu kadar.
Ciao.
nora.

0 yorum: