Saturday 9 May 2009

sweet child of mine



İşte bu fotografı çektiğimiz gece konuşmuştuk Denizcimle... Yaşımız geçiyo, çocuk yapalım, birbirine yakın zamanlarda hamile kalalım, doğuralım, takılsınlar beraber... Bir barın tuvaletinde konuştuk. Hani o konuşmayı ciddiye almadığımdan değil de, kapıdan çıktıktan sonra kafamdan uçtu tabi bu düşünceler... Bu konuyla ilgili felsefeme geri döndüm hemen; "Çocuk yapmak g.t ister... İşte o g.t de bende yok.. " =) Valla lan. Yemiyo yani. Ha doğursam kralını bakarım, o ayrı... Ama hazır hissetmek lazım. Sosyal baskıya kanmamak lazım...

Bir yandan da istiyorum ki erkenden getireyim bu müthiş(!) dünyaya yavrumu, aramızdaki nesil farkını kısaltayım... Hem mesela şimdi Denizcimi falan gördükçe heves yapıyo insan.. Ama yok ya, daha var o işe....

Şimdi ben böyle 26356235 kere düşünüyorum bi çocuk doğurcam diye... Sonra bakıyosun ampul tasavvuflu insanlar en az 3 çocuk pörtleyeceeeezzzz diye 3 ve 3ün katları takılıyolar... Sonra senin benim gibi insanlar bu güzelim yurdumda azınlık oluyo... Çok fena çok...

Şimdi değil, ama zamanı geldiğinde söz!!! En az 3 tane de bizden !!!! :P

Ya bu arada yazarken farkettim, "çocuk yapmak" ne çirkin bi ifade yahu =) "yaptık oldu" mwhauahauah :D



Büyüyünce hep şu yandaki çizimdeki gibi biri olacağımı sanırdım ama kocayı bulduk ya artık sırtımız yere gelmez... =) Gerçi O çizime bi de kocamı ekleyin aynı kediler kalsın... heh öyle olcaz biz işte :D

Ay neyse dağıttım konuyu.. Bu aralar dandik dandik yazıyorum zaten.. Kafam mevsim normalleri dışında seyrediyo....

Kendimi fransızcaya vermek istiyorum... Fransız blogları takip etmeye başladım, çok eğlenceli şeyler var... WoW'da fransız serverındaki karakterimi oynamaya çalışıyorum... Tuvalete giderken yanıma sözlüğümü alıyorum, 1-2 kelime ezberlerim diye:D Daha ne yapim yahu ? =)

Şu dönem de bitsin artık sıkıldım çok :S

peace.

nora.



Alıntı : http://www.bloglaurel.com/coeur/

5 yorum:

Moonish (moonsun) said...

Yok yok cocuk hakkaten g.. ister :) Kimseye kanma sen, hazir olunca zaten anlarsin :)) ama ben hemen kedili kocaman bir aile olmaya hazirim mesela :))

nora said...

Tihihihihi ben de ben de ! =)

stickman said...

bence dünyaya bi çocuk getirmek bencilliktir :D bakın dikkat edin, çocuk yapmak demedim :p ama çocuğun hayatını garantiye aldıysan bi sakınca yok bence. mesela sağlık problemi olmaması, hayatı boyunca yetecek su ve yiyeceğe sahip olması, güzel bi aşk yaşayacağı garanti olması filan gibi. bunların hepsi ayarlanmalı :D riske girmemek lazım.

Colorful said...

yo bu çocuk işi zor bir konu walla, ben ne kendimi anne nede sevdiceği baba olarak düşünemiyorum, lay lay lom karakterleriz ya, biz kimmmm çocuk kimm :) zati çocuğum olsun, anne olayım gibi bi düşünce beynimin en minnacık noktasına bile uğrama zahmetinde bulunmuyor :)

nora said...

O zaman daha çooook var sana datlum :D zaten acelesi yok boşver:D