Thursday 7 May 2009

nora is still here. :O

Dün akşama doğru uyanınca bu gece zıbaramadım doğal olarak. Şimdi uyusam bile kalkamam sabah derse... Ben en iyisi hiç uyumayım :D


Bi de sınavlara son dakikada çalışmak var... Bu 2 psikolojik durum anlatılmaz, yaşanır... Şimdi ben bilmiyo muyum, yarın uyumadan gidince okula mal gibi dolanıcam etrafta, ne dersten bişi anlicam, ne de günden?... Biliyorum... Sanki farkında değil miyiz ödevi son güne bırakınca yetişmicek??.. Farkındayım.. Ama işte sen hayatın boyunca düzenli tertipli bir insan olmuşsan, bunu anlayamazsın.. Ben de anlatamam... Anlatmaya bile üşenirim açıkçası... Gerçek tembel benim gibi olmalı işte.


Can sıkıntısı insana neler yaptırıyor... Bu boya kalemlerini bulmam hiç iyi olmadı :D İçimdeki "CinAli"yi durduramıyorum :D
Şimdi ben uyumicam(!) ya bu gece 35423654183754 tane post girersem şaşırmayın, anlaştık ?
Hadi bakalım...
nora.

6 yorum:

khaos said...

annaştık:))

Prima Donna said...

ben çoookk tembelim çookk:)

Unknown said...

ben seni anlarım yavrum.. lapgötlükte kapışabiliriz hatta..

bak ya! aklıma abuk subuk memoriler geliyor.. hey gidi!

hadi bakalım yaz çiz yaz çiz..

nora said...

Yaw bu krizde saç mı boyatılır Hande, saçmalıon sen de !!!

denizero said...

__arkadaki teyzade elleriyle seni taklit ediyo :)__

nora said...

ahahahah :D evet ya hiç dikkat etmemişim bak :D