Monday 4 January 2016

Bugün Mükemmel Bi Gün Olacak!



Bu saatte,

Bu soğukta,

Hava bile henüz aydınlanmadan sıcacık yorganın altından çıkıp işe gitmek zorunda olanlar için hepinizi 1 dakikalık saygı duruşuna davet ediyorum. >.<

Tamam benim durumum da çok içaçıcı değil, 6 buçuk gibi enerji topum tarafından uyandırıldım ama en azından dışarı çıkıp otobüs beklemek zorunda değilim!

Sizler için çok üzülüyorum arkadaşlar. Valla.

Ama madem bu durumdan kaçış yok, bari zevk almaya bakalım.

Benim yaklaşıķ 10 yıldır her gün dinlediğim, hatta uzun yıllar blogumun sağ köşesinde podcast'lerini paylaştığım radyo programı Modern Sabahlar 14 Aralık tarihinden beri 89.0 Joy Türk'te yayınlanmaya başladı! Yani artık sadece Ankaralılar değil, artık tüm Türkiye sabahları Ege, Fahir ve Oktay'la uyanıyor!

Takın kulaklığınızı binin otobüsünüze, açın arabanın radyosunu, ne soğuğu sallayacaksınız, ne de trafiği!

Bir kaç güne hastası olup, gelip bana teşekkür edeceksiniz!l

Şimdiden rica ederim :)

Peace

4 yorum:

ANTİGONE said...

Harika bir haber bu!!! Çok teşekkür ederim :))

nora said...

Rica ederim! :) Sabahları kaçırırsan www.karnaval.com'dan podcast'ler bölümünden eski bölümleri de indirip dinleyebilirsin canım =)

Sliwer said...

Ahh ahh. Ben de lise hayatım boyunca senin sayende dinlendim onları. Dedim bu güzel insanlar gibi olacağım. Odtü'de okuyacağım.

Ve ne oldu biliyor musun? Odtü'yü kazandım. İlk gün derse giderken taktım kulaklığımı kulağıma en yakın arkadaşlarımla yürüdüm derse giden yolu. ^^

Beni onlarla tanıştırdığın için çoook teşekkür ederim.

nora said...

Eeeee bu müthiş bir şey!!! Nasıl daha önce söylemezsin ;) Öncelikle tebrik ederim! Harika bir okuldan bahsediyoruz! İyi kalpli insanlar her zaman kazanır! :) Eğer bu başarıda mintiriminnacık bir kum tanesi kadar vesile olabildiysem ne mutlu bana!