Tuesday 19 January 2016

Haşırt Tu Dı Blekbord!



Çok sağlam cortladım! ^_^

Bir gün kaçırınca gerisi çorap söküğü gibi geldi...

Haftasonları aksıyor yazma işi biraz.. Haftaiçi rutininde daha kolay bazı şeyler.

Olsun, bazı günler çifter çifter yazıp telafi ederiz. ;)

Bazen resmen rahat batmış da kendime iş çıkarmışım gibi hissediyorum ne yalan söyleyeyim ^_^

Hayır niye her gün diyorsun? Haftada 1 gün de?

İki günde bir yazıcam de?

Yok olmaz, durup dururken hayatı kendine zorlaştırmazsan hiçbir kıymeti yok.

Neyse.

İşte geldim burdayım.

Yakında çok süper bir yazı ile karşınızda olacağım hepiniz affediceksiniz beni.

Hepiniz derken?

Bi allahın kulu da merak edip sormadı bu kız her gün yazıcam dedi, kaç gündür niye yok diye?

O da sizin ayıbınız olsun!

^_^

peace

nora

6 yorum:

şirin said...

Yok ben konrol ettim sonra cocuktan firsat olmadi galiba dedim yani merak edeneniz var😊

Colorful said...

Merak ettim tabii ama biliyorum bebekle hayatin nasil oldugunu o yuzden sessizce donmeni bekledim diyelim :) :P

ben Raif said...

Valla da aklıma geldi benim :D Tam hani her gün yazı olacaktı demeye gelmiştim, yazıyla karşılaştım :D

nora said...

@şirin: Yaaa bak günahınızı almışım! ^_^

@Colorful: Ayyy utandım şimdi :)

@ben Raif: Zamanlamam çok manidar demek! :)

defne said...

yaa her gün yazılır mı, bu kız kendine boş yere iş çıkardı, neyse iyi bari her gün yazmıyor dedik ;)

nora said...

@defne Ahahahahah valla güzel cevap! Beni benden çok düşünüyorsunuz, allah da sizi başımdan eksik etmesin eheheh :)