Saturday 23 January 2016

Cumartesi Queyfi



Efendim ayıptır söylemesi, şu an Ortaköy Starbucks’ın 2. katında, White Chocolate Mocha’mı yudumlarken karşımda boğaz manzarası, keyif yapıyorum. :)

Burada kişi başına bir MacBook düşüyor ^_^ 

Genelde ders çalışan öğrenciler var benim gibi kartolozlar pek bu üst katlara çıkmıyorlar sanırım, ya da Cumartesi sabahları evde aileleriyle takılıyorlardır büyük ihtimalle. Kütüphaneden hallice bir ortam. 

Ben ise bundan böyle her Cumartesi oğluşu babaya kilitleyip buraya geleceğim. 

6 ayın sonunda sanırım hakettim haftada bir gün tamamen kendime ait zaman geçirmeyi?

Bu sırada hem yazmak istediklerimi sakin kafayla yazabilir, hem de ne zamandır yapmak istediğim gibi unuttuğum fransızcama çalışabilirim. 

Bilgisayarın üstüne yatan kedi yok, tam konsantre olmuşken ağlayan bebe yok :)

Bi garip geldi aslında ne yalan söyleyeyim ahahah :)

Dışarıda da güya güneş var ama yalan. İnanılmaz soğuk. Soğuk ötesi. Donanza.

Aldanmayın, doğan görünümlü şahin gibi, güneş var ama buz gibi.

Neyse şikayet etmeyeyim, hava meteorolojiye uyup her yeri karla da kaplayabilirdi. Yaşasın ki yollar açık, kar mini mini uzun aralıklarla kısacık yağıyor.

Daha fazla da yağmasın zaten.

İki kardan adam yapacaksınız diye hepimizin rezillik çekmesinin manası yok. Hadi yılbaşında yağdı, tamam. 

Yeter! 

^_^


Cheers


nora

0 yorum: