Friday 15 January 2016

Uzay'da Bugün



Bugün de böyle geçti.


Uzay dönmeyi öğrendiğinden beri koltukta oturmak haram oldu. Ailecek yerde sürünüyoruz.

Hangi anne-babayla konuşsam "Ayy dur bu daha iyi günleriniz" diyor :/ Doğumdan 6. aya kadar her ay için böyle dediler. 

Bence aslında gittikçe zorlaşmıyor olay, her ayın farklı zorlukları var, insanlar atlattıkları evreleri unutuyorlar gibime geliyor.

Mesela ben gaz sancısı dönemi geçtiği için çok mutluyum. 2. aydan 4. aya kadar her gece, istisnasız 19.00-21.00 arası non-stop ağlama. Kabus gibiydi gerçekten. Bazı günler sabaha kadar.

Şimdi ise farklı zorlukları var, bir an bile yalnız bırakamıyorsun, aman onu ağzına atar, aman ordan düşer vs. Bir yandan artık iletişimde olduğumuz için çok keyifli bir yandan da yok dişi kaşınıyor bugün çok huysuz, yok 5. ay atak dönemi bilmem ne derken günler geçiyor işte. 



Bu aralar genel olarak yerdeyiz. Tabiri caizse "kıçım çıktı" ama olsun.

Televizyonun karşısına seriyorum bir çarşaf, bi yanımda Uzay, bir yanımda Netflix oohhh keyif.. Tabi bi bölüm diziyi izlemem 36 saat sürebiliyor bazen ama olsun buna da şükür :)

Özetle yorucu ama keyifli bir dönemdeyiz.

Paşazadenin emekleme çabaları hızla devam ediyor, 

Bakalım mobil versiyonu nasıl olacak ^_^



Ailecek yerdeyiz derken tabii ki kedi-köpek kim varsa birlikte sürünüyoruz! 

Eksik kalırlar mı hiç? ^_^



peace


nora

6 yorum:

ANTİGONE said...

Ben de sürekli "bunlar iyi günleriniz" teraneleriyle büyüttüm oğlumu. şimdi 5 yaşında. kolay mı, asla! ama hergün 17:00-24:00 arası bas bas bağırdığı kolik günleri kesinlikle en zoruydu. dediğiniz gibi, bence insan unutuyor yaşadığı sıkıntıları. ama kolik dönemi benim kesinlikle unutamayacağım tek dönem. keyifle büyütün oğlunuzu :))

defne said...

meraba:) maşallah Allah analı babalı, sağlıkla büyütsün..Evet bence de her ayın/yaşın zorlukları var, öyle diyenlere kızıyorum :) 1 yaş çok tatlı, sonra konuşmaya başladıkça, yürümesi düzgünleştikçe bence de daha kolay :)) ben de mesela 6 aydan sonra kusmayı bırakınca falan rahat etmiştim en çok :) sevgiler

nora said...

@Antigone: Ay ben sizin hamile olduğunuz zamanı hatırlıyorum! Maşallah 5 yaşına geldi mi kuzucuk? Kolik dönemdeyken korkmadım değil, böyle ömür mü geçer ya n'aptık biz dediğim geceler oluyordu :) Neyse ki 2 ay sürdü bizim.. Şimdi de diş sıkıntıları başladı ama kıyaslanamaz gaz sancısıyla :) Kolik annenin halinden kolik anne anlar diyorum :)

@defne Çok teşekkürler, hepimizinkini inşallah.. Ay ben henüz hayal edemiyorum konuştuğunu :) Çok garip geliyor ^_^ Geçenlerde "anni" demeye başladı hafiften bilinçli olarak (daha çok beni taklit etmek amaçlı) deliriyordum :) Bizde kusmalar bitti ama salyalar başladı, iğrençliğe bir süre daha devam ehehe :)

Gökkuşağı Dosyası said...

Gözümde canlanıyor yerdeki haliniz, karı-koca-bebek-kedi-köpek. :) İnanılmaz sevimli bir tablo bence. :) Uzay'ın hem sağlığı ve bağışıklığı, hem de psikolojisi için çok faydalı olduğunu düşünüyorum, çok şanslı bir çocuk. ;)

Seda said...

Bunlar iyi günleriniz diyenlere bir daha o cümleyi kurarsan bunlar senin son iyi günlerin olacak demek istiyorum bazen. Biz koliği 6. Aya kadar yaşadık ( hatırladıkça ağlayasım geliyor) ama yine de her dönemi kendine göre hem zor hem keyifli.. Sağlıkla mutlulukla büyüsünler de yeter.. Sevgiler

nora said...

@Gökkuşağı Dosyası: Kesinlikle katılıyorum! Tabii kendilerini sevdiricem diye popolarını suratımıza dayamasalar daha güzel olurdu her şey! ^_^

@Seda: Offf geçenlerde parkta bir anne ve oğluyla karşılaştım, 9 aylık bebek hala her gece gaz sancısından çekiyorlarmış, içim acıdı resmen.. Gerçekten çok zor bir şey.. 6 ay çektiğimizi düşünemiyorum... Aynen sağlıklı olsunlar da bir şekilde dayanma gücü geliyor sanırım annelere :)