Wednesday 27 January 2016

What's up?

Sissy


İnanın üşendiğimden değil...

Hayatımda 2016'nın ilk ayını dolduracak kadar bile aksiyon olmamasından yazamıyorum :)

Şikayetçi miyim? Hayır! Keyfimiz yerinde, her gün birbirinin aynısı ama keyifli olduktan sonra varsın aynısı olsun!

Sağlığımız da yerinde, salgın grip henüz bize uğramadı çok şükür...

Kedüşler dışarısı soğuk olduğu için pek çıkmıyorlar, enerjilerini evde atmaya çalışıyorlar.. Ev hafiften tımarhane kıvamına geliyor.. Kırılan, dökülen devrilen bitmiyor bu durumda :) Bi tısslamalar, bi yer kapmacılık, bi vayy sen benim yerime nasıl yatarsıncılık... ^_^

Amaaan ne yapayım, o kadar da olsun..

Hiçbiri canımızdan kıymetli değil ya...

Cappy

Geçen gün Zeyno 9 yıllık evlilik tarihimizin ilk duvar saatini hediye etti doğum günüm vesilesiyle :) Bu kadar yıldır evliyiz, karı-koca inanılmaz evcimeniz ama iş evi dekore etmeye gelince dünyanın en pinti iki insanına dönüşüyoruz :) 

Mobilyaya para harcamak istemiyoruz tamam, hayvanlar sağolsunlar 2 haftada pişman ediyorlar yeni bir şey aldığımıza... Ama en beceremediğimiz şey, duvarlar... Sonuçta kedilerin ya da Lulu'nun duvara bi zararı yok.. Hep "Dur ben bu duvar için şöyle bi illüstrasyon yapacağım, onu bastırırız" ile "ay dur ben bu duvar için şöyle fotoğraflar çekeceğim, onları bastırırız.." kafası yüzünden... 9 yılda kaç tane ev değiştirdik, duvarlar hep tabula rasa...

Nasıl özeniyorum başka insanlarda görünce.. Hayır bi de birimiz tasarımcı, diğeri fotoğrafçı yani... Duvarda bir santim boşluk olmamalı bu durumda evde bence :)

Terzi yine kendi söküğünü dikemiyor sayın seyirciler...

Neyse görümceden gelen bu hediyeyle ilk adımı atmış olduk :) Bugün astım saati, gaza geldim, bir sürü çerçeve alıp, salonu saçma sapan fotoğraflarla donatacağğumm ^_^

Fikir vermek isteyen varsa lütfen çekinmesin!


Cheers


nora


1 yorum:

Gökkuşağı Dosyası said...

Şu ehliyet yazısında olduğu gibi, yine "aha ben!" diye başlıyorum yorumuma. Daha doğrusu aha biz!! Siz bize ne kadar benziyosunuz yahu.
Şoktayım. :)
Biz de karı koca iki tasarımcıyız - dur daha da fenası geliyor şimdi - annem ve babam da ressam! Ve bizim duvarlar da, ben bir türlü kafamdakileri yapmaya fırsat bulamadığımdan, neredeyse boş! İki duvarım için de planlarım var kaç senedir, pinterestlerde gezinmeler, araştırmalar falan ama ne tembellikmiş ki bendeki, hala hayata geçiremedim!! Babam, kızım bizim resimlerden as istediğini diyor, ben de dur baba, önce kafamdakini bir yapayım da diyorum... Daha geçen gün yine, gel resim seç dedi babam. Tamam. İlk görüşmede seçeceğim artık. Senin bu yazın kafamda yanan ışık oldu. :))
Yarından tezi yok başlıyorum duvarlarımı doldurmaya! :))