Saturday, 2 January 2016

Bir de burdan yakalım.



Fark ettim ki, ben bu işi başarmak istiyorsam, telefonumdan da bloguma yazı girebilmeliyim.

Daha önce defalarca saçma sapan uygulamalar indirmiştim ama hepsinde insanı yazı yazmaktan soğutan eksiklikler vardı.

Bir önceki yayını Blogaway uygulamasında yazdım örneğin. Her şey iyi hoş, basit bir uygulama..

Zaten çok fazla beklentim de yok ama kardeşim fotoğrafın etrafına o attığın çerçeve nedir ya?

Düşünsenize yazılımcısınız, koskoca blogger için bir uygulama yapmaya karar verdiniz, çok fazla rakibiniz yok belli ki binlerce insan indirecek ve siz para kazanacaksınız.

"Blogger'ın arayüzündeki halihazır özelliklerin 5'te 1'ini uygulamaya entegre etsek yeter abi!"

Eyvallah.

"Yani insanlar yazı girebilsin en önemlisi bu!"

Doğru.

"HA AMA GİRDİKLERİ FOTOĞRAFIN ETRAFINA İNCECİK Bİ ÇİZGİ ATMAYI UNUTMAYIN BEYLER! BU ÇOK MÜHİM!!!"

WTF??!!

Gıcık oldum vesselam. Üşenmedim gittim bilgisayardan fotoğrafı tekrar girdim.

Ama uygulamadan da soğudum haliyle :/

Bloggeroid adında başka bir tane indirdim. Bakalım bu nasıl gıcık edecek beni?

Sizin bu iş için tavsiye edebileceğiniz bir uygulama varsa alırım bi dal.

Cheers.

nora

5 yorum:

nora jartan said...

Bloggeroid fena çıkmadı sanki.. Androidciler bi deneyin..

senem sefa said...

aynen!! o uygulamayı bende indirmiştim ama yazmaktan da soğuttu!!
cidden bu duruma birileri el atmalı

ben Raif said...

Blogger'ın kendi uygulamasını denemiştim bir ara, o da fotoğrafı yazıda canının istediği yere konumlandırıyordu sağolsun :D

nora said...

@senem sefa çok gıcık di mi? >.<

@ben Raif Ya evet onu da zamanında yükleyip sildiğimi hatırlıyorum :) Bloggeroid fena değil, en azından iş görüyor..

Bellum said...

Ios için de durum çok farklı değil bence... Blogger'ın kendi uyuglaması iphone 6 ile uyumlu bile değil... Cidden üzülüyor insan.