Saturday 2 January 2016

İlk Günden Fiyasko!!!

Yılbaşı kombinim ^_^

Arkadaş tamam bu "her gün blog yazma" macerasını beceremeyeceğiz dedik de, ilk günden de kaçırılır mı? ^_^

Yılbaşı gecesi sabah 5'e kadar oturursan kaçırılır tabii!

Neyse, saat 12'yi henüz geçmemişcesine yazıcim...

Umarım hepinizin yılbaşı gecesi planladığınızdan da güzel geçmiştir.

Benimki tam da istediğim gibi geçti...

Sıcacık evimde, televizyon karşısında, ev yapımı rus salatası dahil muazzam bir sofra eşliğinde, eşim ve oğlumla birlikte keyif ötesi bir gece oldu.

Elbette 2 yılın üstüne içtiğim 1 kadeh beyaz şarabın da etkisiyle ;)

Benim yılbaşı anlayışım her zaman PTT olmuştur. En deli zamanlarımda bile " yılın 364 gecesi dışarı çıkabilirim ama yılbaşı gecesi asla!!!" derdim. Nitekim arada arkadaşların ısrarlarına dayanamayıp dışarı çıktığım 31 Aralık geceleri bu felsefemi ispatlamak istermişçesine berbat geçmiştir.

Dün gecenin bir diğer özelliği de elbette yavrumla ilk yılbaşımız olmasıydı. Sağolsun kendisi de bunu kutlamak için sanırım 23.30'a kadar uykuya direndi ^_^ Ama annesi "lan bu çocuk zaten az uyuyor, yeni yıla uyanık girerse b*ku yeriz!" anlayışına dayanarak üstün bir çabayla kendisini uyuttu :)

Maalesef çehresi oldukça değişen memleketimin televizyon kanallarında eskisi gibi yılbaşı programları olmadığı için biraz buruktuk. Hoş ülke bu haldeyken zerre eğlence programı olmamalı belki de. Ben artık kendi akıl sağlığım ve büyütmeye çalıştığım yavrucuğun etkilenmemesi için gündemle ilgili hiçbir şeyi takip etmiyorum. Son 2 yılda bir ömre yetecek kadar acı gördük ve görmeye devam ediyoruz ne de olsa.

TV8'de O Ses Türkiye izledik ailecek. ( Normalde biliyorsunuz hep belgesel :P ) Yılbaşı eğlencesi iştahımızı doyurdu, yalan yok.

Yine de gözler bir dansöz aradı tabii.

Bu kadar geç yatınca, ertesi gün sabahın köründe müthiş bir enerjiyle uyanan Uzay ponçiğine bakmak ise tam bir işkenceye dönüştü doğal olarak ^_^ Öğlene kadar yarı kapalı gözlerle ilgilenebildiğim oğlumu öğleden sonra babasına teslim edip yatağa yapışmamla, akşama kadar uyumuşum :)

Yeni yıla bir garip başladık bakalım :)

Sizler neler yaptınız yılbaşında? Keşke otursaydım evimde, ya da keşke çıkıp dağıtsaydım dediniz mi?

Peace.

nora

7 yorum:

midnightgzd said...

Iyi ki geri dondun yazilarina Nora! Bu arada helal olsun 5'e kadar oturmana diyorum :) Benim 1 yasina yeni giren oglum 5:30'da ayakta oldugu icin, biz kari-koca yeni yila yatakta uyumaya calisarak girdik :)))

demo said...

en güzeli ptt :) benim kombinim fotoğrafı paylaşılamayacak kadar ev yapımı, öyle ki süveteri kendim ördüm ve yılbaşı gecesi ilk kez giydim! ve laf aramızda ilk kez bugün çıkardım!! ne güzelmiş yahu evde oturmak, pijamalarınla iki gün geçirmek!! biz de kedilerimizle soba başında, klima eşliğinde (evet, antalya o derece soğuk!!) girdik yeni yıla.. sabah 5'e kadar da tv ve facebook oyunları :)) oohhh, daha nossun :)
hepimize mutlu yıllaaarr :))

nora said...

Teşekkürler! Bu kez çok azimliyim, 365 gün boyunca her gün yazicim! =) Valla ponçik 23.30 da uyuduğu için sabah yine 8-9 a kadar uyudu, ben de bunu fırsat bilip oturdum ama tabii ki pişman oldum ertesi gün! :)

nora said...

Democum benim için mükemmel bir yılbaşını tasvir etmişsin! =) İzmir'de öğrenciyken bile evimde otururdum ya ben de! Muccuk!

ozi2gozi said...

PTT bizim de favorilerimizden ama ne hikmetse bizim evde coluklu cocuksuz fark etmez hep bir parti ortamiydi �� bu sene bir degisiklik yapip biz gittik kocişle ikimizin tanismasina vesile olan can dostumuzun evine... toplamda en buyugu (benim lal) 6 yasinda en kucugu 2 olmak uzere 4 cocukla misss gibi bir yilbasi yasadik... hem de bebeler (ankara agziyla) 12.30 da ancak uyumasina ragmen... insan dostlarini cok ozleyince uykusuzluk, cocuk gurultusu vs dinlemiyormus :) gerci sansimiza bizimkiler pek guzel anlasti kendi kendilerine takildilar gibi bisey oldu ... ama gecenin olayi herkes yatarken oda kapimi kilitliycem cocuklar size kacsin oldu ��

ozi2gozi said...

bu arada bloglara pek yorum yazmayi beceremeyen ben insallah becerebilicem

nora said...

Yaa Ozim ne güzel etmişsiniz valla!, hem nostaljik olmuştur eski arkadaşlar falan.. Bi an daha yola çıkmadık deyince dedim herhalde vazgeçtiler gelmeyecekler :) Üfff keşke bi ayarlasak da bize de gelseniz! :*