Wednesday 13 January 2016

Yazamamak.



Cicili bicili yazılar hazırlamıştım size.

Sosyal medyanın diğer mecralarında hışımla siyasi paylaşımlar yapsam da, bu blog kişisel hayatımdan pozitif paylaşımlar yaptığım, insanların okurken keyif almasını istediğim bir yer oldu hep.

Ama bu ülke içimizde olumlu ne varsa öldürüyor artık.

İnsan pozitif bir şey paylaşmaktan utanacak duruma gelir mi? 

Gelir.

Ne yazayım ben şimdi?

Her gün göz göre göre ölenleri mi anlatayım burda?

Çocuklar ölmesin diyeyim de terörist mi ilan edileyim bu yaştan sonra?

İstanbul'un göbeğinde patlayan bombanın bizi şaşırtmayacak kadar normalleşmesini mi yazayım?

Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil.

" Hala dünyayı istila etmeyen uzaylıların da allah belasını versin!"


peace


nora

2 yorum:

Unknown said...

yaa her cümleye her satıra fazlasıyla katılıyorum artık sahip olduğum şeyler için 'yemek masamızda üzerimize bomba düşmesin korkusu olmadan yemek yiyebildiğim için ' kendimi şanslı hissedip sonra bu durumdan utanır hale geldim . hrşey benim suçummuş gibi iyi şeyler yapmaktan yazmaktan utanıyorum :( nasıl bu hale geldik ? peki daha ne hale geleceğiz ve Allah gerçekten o uzaylıların , neyse hadi ...

ANTİGONE said...

uzaylılar mı gelir, kıyamet mi kopar, ne olacaksa olsun artık da, kurtarsın bizi şu lanet ülkeden!!