Tuesday 12 January 2016

Rahatımı Bozanlar - 01



Bugün "Rahatımı Bozanlar" köşesinde kenarda bekleyen "62836381 adet güncellemeniz var" bildirimini işleyeceğiz.

Auto-Update yapsın dersen, hiç beklemediğin bir anda telefonun doldu mesajıyla karşılaşabilirsin. Çünkü gerekli gereksiz 1500 uygulama yüklü telefonuna ve hepsini güncellemeye kalkarsan fotoğraf dahi çekemeyeceksin.

O yüzden sadece sık kullandığın uygulamalarını güncel tutuyorsun. Aman yok "update" dediğin top yekün benden uzak olsun deme şansın da yok çünkü bir süre sonra zamanın gerisinde kalmışsın gibi, kullandığın uygulamalar çalışmaz hale geliyor.

Görmezden gelmeye çalışıyorsun ama ahh o bildirimler... Nasıl da çöküyor omuzlarına ağır ağır.. Her tuş kilidini açtığında parmağın kırmızı bir baloncuk içindeki rakama gidiyor önce ansızın. ancak hayır, bu rakam sana gelen mesajların sayısı değil... Usul usul çekiveriyorsun parmağını, içinde hüzün.


İşte bunlar hep dram.


Peace.


nora


*Fotoğraf bulamayınca oturdum Rahatımı Bozanlar logo/görseli hazırladım 2 dakikada :) Böyle bi bölüm olsun madem artık blogda ^_^

2 yorum:

Sliwer said...

Aynı sorun bende de var ya. Saçmasapan uygulamalar yüzünden telefon doldu. Tam güzel bir kare yakaladım çekeyim diyorum, "telefonda yeterli alan yok" diyor... -,-

Unknown said...

Telefonu bilgisayara aktarmak da dünyanın en itici en zor şeyi bence! Aktarsam da telefonumdaki fotograflarin bi kismi silinmesin istiyorum, eee tek tek oturup ayiklamaya da üşeniyorum.. Off hayat çok zor!